Spageti Suka Hati

Hai korang , dah sarapan belum ? eii puanbee pun belum gak ni , tengah pecut lipat kain , basuh kain , sidai kain , ni masak sebelum anak-anak bertiga tu bangun .. hahah .. pagi ni rajin ye .. rajin upload gambo..

Spageti melayu

Meh nak tayang .. saya masak Spageti sukahati saya Cer tengok gambar betul2.. spageti ada cili kering ok ! ada sosej , ada siput , ada telur , apa ada taruk , yang penting ada sayur , kuah dan tak pedas ye …janji bila anak-anak makan.. diorang akan cakap..

“sedap ibuuuuu” ibu pun kembang semangkok lagi … hahah ..

Dah .. update sikit .. nak tayang sarapan je .. korang sarapan apa ?

42 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *