Uncategorized

Bag periuk noxxa lagi – Belajar menjahit pula

Tak pernah pula bercadang untuk jadi cikgu. Tapi hari ni jadi cikgu kepada kakak sendiri untuk jahit bag periuk noxxa di sebabkan permintaan bag periuk noxxa semakin banyak. Jadi kita kena ada lah pembantu. Allhamdulillah. Rezeki anak anak sentiasa ada. Allah S.W.T dah janji kan ? siapa yang rajin berusaha dia akan dapat hasilnya.  Jika …

Bag periuk noxxa lagi – Belajar menjahit pula Read More »

Minyak wangi berjenama

Assalamualaikum , apa khabar ? ni bukan nak cerita sangat pasai minyak wangi berjenama. Saya tak pernah beli minyak wangi berjenama sebab nya mahai ya ampun. Tapi kan .. bila kau jalan-jalan lah area klcc ke.. kau bau orang-orang yang kerja pejabat di situ. Wangi ya ampun. Suka je bau diorang. So saya teringin lah. …

Minyak wangi berjenama Read More »