Categories
Family

Hari pertama syamim sekolah

Ayah dia ambik hari ni.. alaa syamim .. ” tak nak pergi pra , nak pergi sekolah korang la ( una dgn laila ) ” sebab dapat duit belanja ” bestnya balik awal , laila dgn una balik lambat tak best ” ibu suruh salin baju esok nak sekolah ” laaa.. banyak nya kena pergi […]

Categories
Family

Syamim dah masuk pra 2019

Allhamdulillah , anak manja akhirnya akan berpisah dengan ibu dia. Bukan main susah nak lepaskan syamim ni. Dia manja sungguh. Orang kata anak lelaki lebih manja dari anak perempuan , ya betul sangat-sangat. Saya pun rasa macam tu. Itu sebab orang dulu-dulu jarang mengajar atau menyuruh anak lelaki buat kerja rumah agaknya. Ada lagi orang […]