Categories
Family

Upsr dan pt3

Ni anak dara saya. Beberapa hari lagi hendak menduduki peperiksaan PT3 dan UPSR. Saya pula yang berdebar lebih mengalahkan si anak. Buat ibu ayah yang anaknya bakal menduduki Peperiksaan UPSR bolehlah amalkan doa ini. Ya Allah, permudahkanlah anak-anak kami yang akan menduduki Peperiksaan UPSR pada September ini. Berikanlah ketenangan kepada mereka ketika menjawab soalan peperiksaan […]

Categories
Uncategorized

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Assalamualaikum , Siapa yang ada pergi ke Milo Champions Clinic 2016 nih ? Tegur-tegur lah kita kalau terserempak ye. Saya daftarkan 2 orang anak iaitu husna dan laila. Kalau boleh nak daftarkan semua je , tapi si sulung dengan si bongsu umur tidak menepati syarat. So simpan sikit gambar di sini. Korang nak tengok live […]

Categories
Uncategorized

Hari jadi Husna dan Damia

Zaman kegawatan ekonomi ni kita buat sekali jerrr . Hari jadi husna lambat lagi 26/5 tarikhnya. Tapi di sebabkan hari jadi damia dah lepas dan biasanya memang buat potong kek sekali je .. untuk memeriahkan suasana dan buat makan-makan sikit. Tak ada lah sambut sampai buat kenduri bagai. Antara menu lain Bihun sup tulang. Air […]

Categories
Uncategorized

Hari Pertama Husna & Buku Teks

Pengalaman yang tak mungkin di lupakan. Tahun 2014 ramai anak murid tahun 1 tersepit celah kerusi kan ? Husna juga ada kisah nya tersendiri. Kelakar habis. Kalau ingat cerita dia ni boleh buat saya gelak sampai menitik air mata. Husna jatuh longkang .. kesian dia .. hari pertama kan .. dah 2 bulan cuti makan […]

Categories
Uncategorized

Baby yg garang, rajin dan aktif, anak didik tuk guwu

Husna : 3 tahun Laila : 1 tahun 3 bulan

Categories
Uncategorized

Si pelat yang manja

Umur 3 tahun 🙂