Categories
Mom Shop

Facemask / topeng muka corak comey – handmade

Tempahan dan jualan runcit serta borong facemask / topeng muka comel comel dan murah

Categories
Uncategorized

Bag periuk noxxa lagi – Belajar menjahit pula

Tak pernah pula bercadang untuk jadi cikgu. Tapi hari ni jadi cikgu kepada kakak sendiri untuk jahit bag periuk noxxa di sebabkan permintaan bag periuk noxxa semakin banyak. Jadi kita kena ada lah pembantu. Allhamdulillah. Rezeki anak anak sentiasa ada. Allah S.W.T dah janji kan ? siapa yang rajin berusaha dia akan dapat hasilnya.  Jika […]

Categories
Uncategorized

Perkembangan kelas menjahit di Bangi

Assalamualaikum  dan hai .. Kali ni nak share perkembangan kelas menjahit di bangi . Kali pertama jahit dan menjadi dengan kemas. Sebelum ni saya jahit juga. Tapi ya ampun punya tak kemas , nak pakai sendiri pun malu ehh … Sekarang ni rasa sangat PRO dah. Boleh masuk rancangan runway tu dah. Saya memang minat […]