Categories
Parenting

Ogos

Ogos ni persiapan apa yang keluarga yang ada anak ramai bersekolah kawan-kawan ? Untuk aku Daftar anak ke tahun 1 dapatkan cop pengesahan di sekolah. Korang dah buat ke ? Last hujung bulan 9. – Syamim Aku ada 2 orang anak yang akan ambik peperiksaan besar , UPSR dan PT3. Aku nampak rilek je tapi […]

Categories
Family

Syamim dah masuk pra 2019

Allhamdulillah , anak manja akhirnya akan berpisah dengan ibu dia. Bukan main susah nak lepaskan syamim ni. Dia manja sungguh. Orang kata anak lelaki lebih manja dari anak perempuan , ya betul sangat-sangat. Saya pun rasa macam tu. Itu sebab orang dulu-dulu jarang mengajar atau menyuruh anak lelaki buat kerja rumah agaknya. Ada lagi orang […]

Categories
Life & Style

Cermin mata rabun jauh ala korea murah

Tahun baru menjelang.Saya telah pun buat cermin mata ala korea murah murah di sungei wang plaza Kl. Cermin mata pun nak kena tukar , hasil dari menjahit sikit-sikit saya simpan dan buat cermin mata. Jadi lah. Cermin mata lama masih boleh pakai , Ada calar sikit pada cermin. Bautkan tidak selasa sangat. Tapi frame masih […]