Selesai Sudah Sekolah Tahun 1 Kakak

Hari ni dah pun bungkus semua buku teks kakak untuk di pulangkan kepada guru kelas masing-masing , ironinya kakak masih tak tahu buku-buku tu perlu di pulangkan , al-maklumlah ini adalah pengalaman pertama kakak sebagai budak tahun 1 kan , so syabas beteh dapat habiskan tahun 1 dengan result peperiksaan naik turunnya .. hehe tahun depan kita belajar betul-betul ek kakak .. Bagi chanel kartun tu terpaksa lah di potong sebab kakak banyak sangat menonton TV dari belajar.. tak mo tak mo gitu ye anak-anak.. Teringat semasa daftar kakak tahun 1 di awal tahun dulu .. Ada dua kisah sini dan sini ~

Hantar buku Teks

layan ~ Senyum sengih seorang diri tengok entri tu semula :) Nasib semua buku kakak kemas berbalut tak de yang hilang kan , dulu-dulu ibu jenuh dah duk ulang pergi sekolah tolong bayar denda buku teks yang telah dihilangkan oleh adik-adik ibu ahaha.. ibu ada tak ? tak ingat lah pula.

48 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *