Rutin Harian Untuk Muka Bersih Dan Ceria

Memang dah jatuh cinta sangat dengan produk Mary Kay ni , kini dah pun dapatkan pencuci muka ke dua dari Mary Kay , memang sangat puas hati , cuma nak rekemen kan korang .. kalau dah biasa guna pencuci muka berbuih tu pilih pencuci muka NO3 , jika pilih NO2 , akan jadi seperti saya , asyik rasa janggal dan serba tak kena , sebab nya pencuci muka Mary Kay No2 jenis tak ada sabun , seolah-olah sapu susu je ke muka , tak puas rasanya bila tak ada sabun dan buih2 ketika cuci muka .. hahaha. (orang perempuan je tau ni !)

pencuci muka mary kay

Tapi pencuci muka Mary Kay No3 , adalah sangat puas hati , banyak buih , picit sikit je atas tapak tangan , sebenarnya dua2 pun okey , cuma kebiasaan tu saja yang lain.
Balik kampung semasa raya cina kelmarin , adik bongsu dah tegur .. ?akak pakai produk apa ? kulit muka nampak sekata je..?

Awwww.. inilah hasil yang ku tunggu-tunggu , bukan nak kulit putih melepak, tapi nak kan kulit muka nampak sekata dan berseri walaupun tanpa make ?up . Itu yang saya nak .. harap dalam masa 6 bulan ke sampai lah target muka lincin dan body selim kan ..hukhuk~
Nota kaki : bila taip hukhuk tu maksudnya tak pasti lagi

80 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *