Pengalaman Cari Gali Untuk Anak-Anak Di PETROSAINS

Masih lagi cerita jalan-jalan di KLCC dan seterusnya masuk ke Petrosains , ibu bapa patut bawa anak pergi tengok dan meneliti semua peralatan untuk pembelajaran anak-anak di Petrosains KLCC itu , walaupun saya telah pergi sekali dan berada lebih kurang 6 jam di dalamnya. Tetapi ada benda yang saya ketinggalan nak cuba dan fahami.

cari gali di petrosains klcc

Rasa kena pergi sekali lagi kot. 6 Jam di dalam memang lah sangat menduga , anak yang berumur 5 tahun ke atas suka sangat , tapi anak berumur 4 tahun ke bawah .. selepas 2 jam mula banyak kerenah.

cari gali di petrosains

Biasa lah.

Tapi bila sampai tempat yang budak-budak betul-betul suka , memang elok perangainya , bekerjasama , tak ade gaduh-gaduh ..senyum jek mak pak tengok ..

layan video laila , una , damia (anak adik) dan kakak buat kerja cari gali. Macam tak nak balik je diorang tu.

Buat kenangan bila tua-tua nanti boleh tengok balik hehehe …
Bayaran cuma RM30 untuk satu famili (2 dewasa , 2 kanak-kanak , budak bawah 4 tahun percuma )

38 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *