Lactolite – Ubat Sembelit , Kempiskan Perut & Buang Toksin

Lactolite ni lah rahsia kempis , ubat untuk orang yang mengalami sembelit dan orang-orang yang hendak kuruskan badan nya. Makan lactolite tak perlu ambil yougurt dan minuman kultur hidup atau apa-apa minuman seumpamanya lagi dah , ini lagi senang.

Nurich Lacto-Lite Minuman campuran serbuk yougurt kultur hidup & Inulin , menggabungkan serbuk yougurt dengan kultur hidup , Inulin adalah prebiotik.

Ia membantu menambahkan bifidobakteria (bakteria baik) dalam usus dan membantu memastikan keadaan usus yang baik.

yougurt dan kultur hidup

Siapa-siapa yang mengalami masaalah sembelit , kegemukkan , susah buang air besar boleh ambil lactolite. Malam makan esoknya boleh flush habis semua makanan yang ada dalam perut , rasa lega dan puas ya amat .. tak perlu simpan hampas makanan lama-lama dalam perut. Tak elok untuk kesihatan.

untuk sembelit , kempiskan perut dan nyahkan toksin dalam badan

Cara pengambilan lacto-lite

Campurkan sebungkus lactolite ke dalam air , kacau dan minum. Boleh campur dengan yougurt bliss , jus buah atau soya sesuka hati korang , tapi jangan kopi sudah. Elakkan guna air panas , nanti bakteria baik tu mati. Banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 800ml untuk kesan yang lebih optimun.

lactolite untuk ubat sembelit dan berak berdarah
lactolite setelah di bancuh dan sedia di minum

 Dah siap bancuh macam di atas tu , boleh terus minum .. tapi .. kadang-kadang sy tak sempat , saya buka paket lactolite tu dan terus masukkan dalam mulut dan minum air.. haha teruk lah …. tapi memang betul , malam ni makan , esok dah buang dengan leganya ..puas … tapi tak sakit memulas apa-apa pun , cuma lancar je …pernah saya makan burger waktu malam , lepas makan burger terus minum lacto lite , esoknya dah boleh buang , rasa lega sangat .. sebab saya dah serik tak membuang selama berminggu-minggu , sampai perut rasa senak dan berangin.Mungkin inilah penyebab saya kurus sikit di perut tu. Testimoni saya sebelum saya join jadi pengedar lactolite pun ada dalam blog ni — sini

harga lacto-lite

Sekali lagi lactolite ini fungsinya :

  • Menyingkirkan toksin badan
  • Menggalakkan metabolisma
  • Mengurangkan beban badan
  • Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
  • Membantu dalam penghadaman
  • Membantu melegakan sembelit
  • Membantu menyerap vitamin dengan lebih baik

Harga sekotak  untuk 25 keping lactolite 

WM : RM158.00

Pos percuma

Harga Pakej Kecil (4 Sachet)

RM29.00

Pos Percuma

EMAIL : tie2kay@gmail.com

P/S : WANITA MENGANDUNG TAK BOLEH AMBIL LACTOLITE , IBU MENYUSU BOLEH , LELAKI DAN PEREMPUAN TERMASUK

( KANAK-KANAK YANG MENGALAMI SEMBELIT)  BOLEH MINUM LCTO-LITE

33 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *