Kemas Rumah kerja sia-sia | Sambut ayah

Selamat malam ..hehe hari ni bee bz mengemas rumah tapi macam buat kerja sia-sia jer..huhu tadi petang lepas tutup laptop ku kemas rumah , semua mainan dah disimpan kemas…


Lepas tu kami ke pasaraya sebelah beli lauk pauk yang memang kehabisan , milo una pun habis jugak ..pendek kata semua habis lah…

jalan sama – sama pegang tangan baik je ropenya kan ? padahal bila di rumah mcm tom & jerry , korang bayangkan lah sendiri cam mana …kalau tengok dekat2 muka una tu calar balar di cubit dek baby ..tangan ada je luka lebam baby gigit..kesian tapi baby comel sgt kalau buat salah dia pandai bodek kita utk mengelak dari kena marah …

erm dah siap shopping balik lah pulak..hehe saja nak ambil gambar rambut una tu..dedulu masa ngandung kat una teringin nak rambut cam tu , sampai rasa nak pergi kerintingkan rambut , pastu org di salun cakap elok jangan buat bahan kimia nya kuat tak sesuai so bee tak jadi lah kerintingkan rambut , tau2 keluar una rambut seperti yang bee idam -idam kan hehe…ngade kan org rambut lurus nak kerinting , rambut kerinting nak lurus…tapi bee teringin tu masa mengandung je lepas tu tak rasa lah pulak nak kerintigkan ke apa ke..

yahh dah siap masak yer..kerabu kacang botol campur kerang ..eh ni masak ker ? gaul2 je kot..heheh..ini feberet kay…so dia nak balik masakkan feberet dia je lah..

dan juga kari ayam..huhu kay peminat ayam hari-hari makan ayam pun dia tak kisah , asalkan ayam masak apa-apa pun tk kisah tapi kalau kari bertambah-tambah ler…

bee duk ketung ketang di dapur ..dah siap semua pergi depan apa jadikk ????? erm berselerak balik…di bawah ni port una dengan baby..

ni port kakak buat kerja sekolah dengan port ibu blogging ..ahah..so kesimpulannya tak kemas rumah pun tak per…………sia-sia kemas2 ni nanti berselerak balik..maaf lah abang kalau balik tengok rumah besepah …nak buat cam mana anak-anak baru nak membesar..wehhhhhhh…lapar ..p makan dulu…
jom!!!..

Please follow and like us:

Puanbee

Ibu kepada 5 orang anak , Work at home mom ( WAHM ) sebagai tukang jahit. Berumur 35 tahun , sentiasa mempunyai semangat yang tinggi. Suka " cari " kerja. 😍

23 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.