Idea sarapan untuk anak-anak , Mudah!!

Salam pagi sabtu semua , eh ada yang berkerja dan ada yang tidak kan so kepada yang sedang bercuti tu selamat berhujung minggu !

ahah lama tak buat entri ucap selamat nih,sebab bee rasa bee duk rumah je tk de maknanya hujung minggu ke awal minggu ke ..keh keh keh pagi ni sarapan apa weh korang !!…tengok sarapan bee hari ini..punya lah rajin pagi nih masak2 kalau ikutkan hati malas tui masak pagi-pagi..

Ya roti sosej buatan tangan bee , erm beli sebenarnya bee gabungkan saja lah ..hah! amik sorang satu yer anak-anak yang ada soso tu ibu punya ..korang ?? apa lagi cepat kedapur koram n ketung ketang heee..kan dah dapat idea nih ..cepat2!!

Baby yang comot biasa lah dia makan sikit main banyak , manalah badan tk kecik jer…

psssttt : blog ni tengah meroyan tak tahu apa masaalahnya dah minta pihak hosting betuikan harap sabar ye..

Please follow and like us:

Puanbee

Ibu kepada 5 orang anak , Work at home mom ( WAHM ) sebagai tukang jahit. Berumur 35 tahun , sentiasa mempunyai semangat yang tinggi. Suka " cari " kerja. 😍

13 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.