Aku Jeles

Kawan-kawan

Tengok je gambar tu semua , sambil-sambil borak dengan si kay (suami saya ) , dia cakap ..

depa semua pandai jaga badan .. sayang ?

wuuuuuuuuuuuuuuuuu terasa sentap sekejap ..

so korang tahu kan ..

saya dah diet , saya dah amalkan hidup cargas ,

tapi badan asyik naik ..

orang cakap sebab saya ambil perancang jenis suntikkan .. so saya dah pun berhenti perancang tu …

lepas ni rasa nak mula jebakkan diri dalam pemakain corset pula lah .. lepas tu nak main badminton , setiap petang kalau boleh ..

Azam Tahun Baru ke ni ?

Nak kurus untuk kay .. mueheheh …..

p/s : Corset tak beli lagi , badminton pun tak beli lagi kahkahkah .. banyak impian .. semoga terlaksana ..ada yang boleh share ada yang tak boleh share 🙂 harap maklong ..

40 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *